تهران قهرمان مسابقات پدل اسکواش کشور شد

تهران- ایرنا- رئیس هیات اسکواش استان تهران اعلام کرد: ۴ ورزشکار تهرانی قهرمان و نایب قهرمان مسابقات پدل مردان کشور شدند.

«محمد آران» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: این مسابقات از اول دی به مدت پنج روز با شرکت ۴۴ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم و در رده سنی آزاد برگزار شد.

وی ادامه داد: تهران نیز به عنوان میزبان با ۲ تیم در این مسابقات حضور داشت که در مسابقه فینال تیم متشکل از امید سوری و سهراب درفشی با برتری مقابل آریا روغنی و امیر سینا صالح به مقام قهرمانی رسید.  

به گفته آران و براساس رنکینگ فدراسیون اسکواش، تهران در ارزیابی سه ماهه پاییز فدراسیون نیز در جایگاه نخست کشور قرار گرفت و استانهای همدان و کرمان جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات اسکواش استان تهران آموزش و گسترش ورزش پدل در سطح استان را یکی از برنامه های این هیات برشمرد و تاکید کرد: همچنین برنامه های ویژه ای برای قهرمان پروری در این رشته ورزشی در شهرستان های اسلامشهر، پردیس و شهریار اجرایی خواهیم کرد.

وی همچنین به برگزاری اردوی آماده سازی قهرمانان اسکواش کشور به میزبانی تهران اشاره کرد و گفت: این اردو از اول دی آغاز شده و تا نهم این ماه ادامه دارد که هدف از این اردو، سنجش سطح کیفی ورزشکاران است.

آران خاطرنشان کرد: پنج ورزشکار برتر از تهران، اراک و آذربایجان غربی در این اردوی آماده سازی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است، حضور دارند.

به گزارش ایرنا، اختتامیه مسابقات پدل کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان تهران و در مجموعه شاهین شیان(شمال شرق تهران) با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.  

پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملا احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود و این رشته ورزشی، تلفیقی از اسکواش و تنیس است.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha