۵ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸
کد خبر: 84160883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه خلخال - اسالم باز شد

۵ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸
کد خبر: 84160883
راه خلخال - اسالم باز شد

اردبیل _ ایرنا _ جاده خلخال _ اسالم با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بازگشایی و تردد در این مسیر برقرار شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: مسیر ارتباطی خلخال - اسالم  از عصر دیروز به علت بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید و محدودیت دید مسدود شده بود.

معروف خسروی افزود: با آرام شدن وضعیت جوی برفروبی و بازگشایی این جاده آغاز و راهداران راهدارخانه گردنه الماس این مسیر ارتباطی مردم منطقه به استان گیلان را پس از چند ساعت دوباره بازگشایی کردند.

وی اظهارکرد: پیش از این سایر راه‌های ارتباطی خلخال به استان گیلان از جمله راه‌های خلخال به پونل ، ماسوله و ماسال به علت بارش سنگین برف مسدود شده و تنها راه دسترسی اهالی خلخال به استان گیلان جاده خلخال - اسالم است.

او از غافلگیری تعدادی از رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری از جاده خلخال - اسالم در شب گذشته خبر داد و گفت: سرنشینان ده‌ها خودرو گرفتار در برف و کولاک که به علت نداشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی و محدودیت دید ناشی از کولاک شدید در میان راه متوقف شده بودند، به همت راهداران و امدادگران  مستقر در گردنه الماس از میان برف و کولاک شدید نجات یافتند.

وی با توصیه به مردم بویژه اهالی روستاها برای پرهیز از سفر قبل از بازگشایی کامل مسیرهای مسدود شده از برف ، تشریح کرد: تردد در راه‌های ارتباطی بین‌شهری این شهرستان نیز مستلزم استفاده اززنجیر چرخ و داشتن لوازم گرمای زای زمستانی است.

فرامرز فرض‌الله‌پور ر، ییس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش بیش از ۲۰ سانتمیتر برف در این شهر خبر داد و افزود:در ۲۴ ساعت گذشته ، مقدار برف ذوب شده نیز  ۱۳.۴ میلیمتر اندازه‌گیری شده است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha