پانصد دانش‌آموزان مهریزی فاقد تبلت یا گوشی تلفن هوشمند هستند

یزد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان یتیم و بدسرپرست شهرستان برای شرکت در کلاس‌ها و امتحان غیرحضوری در شبکه شاد( شبکه آموزشی دانش آموزی) به همین تعداد تبلت یا گوشی هوشمند تلفن همراه نیاز دارند.

سید کاظم حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع مشکل به تازگی پویشی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای خرید تجهیزات مورد نیاز این گروه از دانش آموزان راه‌اندازی شده است.

وی بدون اشاره به کمک های مورد نیاز برای خرید این تعداد تبلت و گوشی هوشمند تلفن همراه ادامه داد: خیران و مردم برای مشارکت در این امر مهم، کمک‌های خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۷۰۱۱۳۰۹۳۶۶۲۵ بانک کشاورزی واریز کنند.

وی همچنین ۲۳ آبان‌ماه امسال به ایرنا گفته بود: از سوی خیران شهرستان با اهدا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ۱۰۰ دستگاه گوشی هوشمند تلفن تهیه شد و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

حسینی افزود: تهیه و توزیع تلفن همراه برای فراگیری آموزش‌های برخط ( آنلاین ) دانش‌آموزان مناطق شهری و روستایی برای شرکت در آموزش های غیرحضوری ضروری است.

شهرستان مهریز با ۱۰۷ مدرسه ۱۲ هزار دانش‌آموز دارد.

هم اکنون علاوه بر ۲۷۰ هزار دانش آموز، ۷۰ هزار دانشجو و پنج هزار طلبه به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت  فردی و جمعی با استفاده از ظرفیت های فضای اینترنت در حال تحصیل هستند. 

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha