۳ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84159499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲ درصد دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد حضور مستمر دارند

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع کرونا و برگزار کلاس‌های درس به صورت مجازی گفت: ۷۲ درصد دانش‌آموزان استان حضور مستمر در شبکه شاد دارند.

فرحناز قائدامینی عصر چهارشنبه در آیین تجلیل فرهنگیان استان و همچنین فرهنگیانی که همسران آنها پرستار است، افزود: در سال تحصیلی جدید ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیلند که از این تعداد ۸۲ درصد به شبکه شاد متصل هستند.

وی با تاکید بر اینکه در سالهای گذشته دانش‌آموزان از حضور در شبکه مجازی و استفاده از ابزار الکترونیکی منع می‌شدند، گفت: با  توجه به شرایط کنونی، استفاده از این بستر به عنوان یک ظرفیت و فرصت برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: در زمان گذشته نگاه و توجه حوزه آموزش و پرورش به شبکه مجازی و آموزش الکترونیکی بسیار کمرنگ بود و با شیوع ویروس کرونا به صورت غیر منتظره در یک فضا ناشناخته قرار گرفتیم که معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء دانش‌آموزان با این فضا ناآشنا بودند و با توجه به کمبود زیرساخت‌ها این فضا به خوبی در کشور پاسخگویی آموزش وپرورش بود.

قائدامینی به ظرفیت و توانایی معلمان استان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: تدوین و آماده‌سازی محتوای آموزشی پایه سوم ابتدایی به این استان واگذار و محتوای تمام دروس در استان طراحی و آماده شده است.

به گفته وی، در این محتوای آموزشی مسایل اخلاقی، آموزشی و تمام مسایل بررسی، طراحی و تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح تایید صلاحیت و شایستگی دوره ابتدایی نیز به استان واگذار شده است.

وی به اجرای طرح معلم در تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: اجرای طرح همیار معلم با همکاری معلمان بسیجی و همچنین دانشجو معلمان در سطح مناطق دور افتاده و سخت‌گذر در ست اجراست.

قائدامینی با اشاره به سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی افزود: سال گذشته همزمان با شهادت سردار سلیمانی مسابقه "دلنوشته دانش‌آموزان به سردار دلها" برگزار شد که تعداد زیادی دلنوشته جمع‌آوری و در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و هم‌ اکنون نیز در قالب یک مجموعه تمام دلنوشته ها جمع‌آوری و تنظیم شده است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از ۱۰معلم برتر و همچنین هشت معلم که همسرانشان پرستار هستند تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha