۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84135354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت در ۱۰ روستای شهرستان سامان اشتغالزایی می‌کند

شهرکرد- ایرنا- نماینده بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد با توسعه فعالیت‌های خود در زمینه اشتغالزایی به زودی در ۱۰ روستای شهرستان سامان کسب و کارهای خانگی ایجاد می‌کند.

روانبخش رئیسیان روز شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان سامان افزود: از طرح‌های مهم بنیاد برکت در کشور که طی سال‌های اخیر آغاز شده است طرح‌های اشتغالزای اجتماع‌محور تحت عنوان «سحاب و آسمان» است که در مناطق روستایی استان نیز وارد مرحله اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح عوامل اجرایی که تسهیل‌گر نامیده می‌شوند در نقاط روستایی و محروم شهرستان‌ها ورود کرده و به شناسایی ظرفیت‌ها و افراد جویای کار می‌پردازند.

رئیسیان تصریح کرد: در این طرح تسهیل‌گران با هماهنگی فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی به روستاهای هدف ورود پیدا می‌کنند و با همکاری مردم، دهیار، شوراها و معتمدین کارگروه‌هایی تشکیل داده و ظرفیت‌های شغلی متناسب با منطقه را شناسایی می‌کنند.

نماینده بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از آن افراد بیکار و جویای کار شناسایی و برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت معرفی می‌شوند تا با دریافت تسهیلات ارزان‎قسمت به راه‌اندازی کسب و کار بپردازند.

رئیسیان با بیان اینکه تسهیلات در زمینه‌های کشاورزری، گردشگری و صنعت، معدن، تجارت به متقاضیان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این تسهیلات برای راه‌اندازی مشاغل خرد و خانگی اختصاص دارد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در گام نخست در ۱۰ روستای شهرستان سامان اجرا می‌شود و سپس در سال‌های بعد دیگر روستاهای شهرستان نیز مشمول این طرح می‌شوند.

به گزارش ایرنا،شهرستان سامان در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال  بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha