۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84133647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط جوی باعث تاخیر پرواز بجنورد - تهران و بالعکس شد

بجنورد- ایرنا- مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرایط جوی موجب تاخیر پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) انجام شود، شده است.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت خروج هواپیمایی آسمان از فرودگاه تهران ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه و ساعت ورود به فرودگاه بجنورد هم ۱۱ بود اما برای اینکه شرایط آب و هوایی در آسمان مرکز استان مساعد شود ورود به فرودگاه این شهر به ۱۳ و ۴۵ دقیقه و خروج از آن نیز به ۱۴ و ۱۵ دقیقه تغییر یافته است.

وی افزود: پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر تهران - بجنورد روز سه‌شنبه هفته جاری به علت وجود مه و شرایط نامناسب آب و هوایی در بجنورد، از آسمان مرکز استان خراسان شمالی به تهران بازگشت.

ماهان و شرکت های آسمان و ایران ایر در اسفند ۹۸ و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از سفر، شمار زیادی از برنامه های پروازی خود را لغو کرده بودند اما در فصول پاییز و زمستان نیز بخش زیادی از برنامه های پروازی این فرودگاه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی لغو می شود.

فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی در هفته میزبان هشت برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

هم اکنون وضعیت جوی بجنورد ابری همراه با مه رقیق در برخی محورهای کوهستانی استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha