۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84133383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراجع ذیصلاح به اشتباهات داوری برعلیه ذوب‌آهن رسیدگی کنند

اصفهان- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از روند اشتباهات داوری‌ در ۴ دیدار گذشته لیگ برتر فوتبال برعلیه این تیم گفت: مراجع ذیصلاح به موضوع سلسله اشتباهات داوری برعلیه سبزپوشان ورود پیدا کنند.

رحمان رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سلسله اشتباهات داوری برعلیه ذوب‌آهن همچنان ادامه دارد و این موضوع تیم ما را متضرر کرده است.

وی با بیان اینکه این موضوع در تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور بی‌سابقه است افزود: ، بعید می‌دانم چنین اتفاقی در سایر لیگ‌ها و یا حتی  کشورهای اروپایی هم افتاده باشد که یک تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ از داوری متضرر شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه در هفته چهارم مقابل صنعت نفت آبادان نیز با اشتباه مسلم داور بازی را واگذار کردیم گفت: به تایید اکثر کارشناسان خطایی روی بازیکن صنعت نفت انجام نشد و داور باید به دلیل شبیه سازی به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد.

رضایی افزود: اشتباهات داور فقط به صحنه پنالتی ختم نمی‌شود وی در ۹ تا ۱۰ صحنه دیگر نیز اشتباهات فاحشی داشت که جریان بازی را به سود صنعت نفت تغییر داده است و حداقل یک بازیکن دیگر از صنعت نفت نیز باید اخراج می‌شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم کمیته داوران و سایر مراجع ذیصلاح به این مساله ورود کنند و از این گونه اتفاقات جلوگیری شود تا  حق تیم ذوب‌آهن ضایع نشود.

در هفته چهارم لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان میهمان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد و نخستین شکست خود را متحمل شد.

کادر فنی و مسوولان  تیم  فوتبال ذوب‌آهن می گویند که  در ۴ دیدار ابتدایی لیگ برتر از اشتباهات داوری ها متضرر شده اند و سال گذشته نیز بیش از ۱۱ امتیاز به دلیل اشتباه داوری از دست داده اند.

هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان از ۴ دیدار برگزار شده خود با ۳ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha