تیم فولاد آلیاژی یزد در لیگ برتر شمشیربازی شرکت می‌کند

یزد- ایرنا- دبیر هیات شمشیربازی یزد گفت: تیم فولاد آلیاژی به عنوان نماینده استان در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جاری شرکت می‌کند.

محمدحسن صدیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم  در اسلحه سابر مردان و زنان و در فلوره مردان به روی پیست می‌رود.

وی ادامه داد: زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر  هنوز مشخص نیست ولی به خاطر شیوع کووید-۱۹ به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

همچنین مسوول روابط عمومی هیات  ۲۸ آبان‌ماه به ایرنا گفته بود: تست کرونای «محمد فتوحی» در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و مقررات برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی مثبت شد.

حمیدرضا شیر با اشاره به اینکه به تازگی تست ملی‌پوشان برای حضور در اردوی آمادگی برای المپیک برگزار شد افزود: برای حفظ سلامتی ورزشکاران تست‌گیری مستمر از ورزشکاران صورت می‌گیرد.

۴۵۰ شمشیرباز در یزد فعالیت دارند و ۲۰ نفر عضو تیم‌های ملی هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود ۵۰ درصد بیماران کووید۱۹ که در آی‌سی‌یو بستری می‌شوند، فوت می کنند و از هر ۱۰ هزار نفر مبتلا بیش از چهار نفر دوباره درگیر این بیماری می‌شوند.

سیما سادات لاری دیروز (چهارشنبه) افزود: طبق معیار سازمان بهداشت نتیجه تست پی سی آر معیار اعلام آمار کروناست ودر تمام دنیا قرار این بوده این طور اعلام می کند که این تست ها حدود ۴۰ درصد خطا دارند و افراد مثبت حتما بیمار هستند اما افرادی که تست آنها منفی است ممکن است بیمار باشند.

وی گفت: اوایل کرونا سیستم ثبت آماری دقیق نداشتیم و  همه دنیا دستپاچه بودند، ما هم در ایران کیت کمی داشتیم، در آمارها در مورد ابتلاها خیلی مانور نمی دهیم، تعداد ابتلاها افزایش پیدا کرده است خیلی از فوتی ها ممکن است منظور نشده باشد. البته در منطقه بهترین سیستم ثبت آماری را داریم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha