۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84112260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رضوانشهر: اخلال در بازار، همکاری با دشمنان است

رضوانشهر- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: هرگونه اخلال و ایجاد بی نظمی در بازار، همکاری با دشمنان محسوب می شود.

 محمود قاسمی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: امروز در شرایط بسیار خاصی بسر می بریم و مردم بدلیل بیماری کرونا در بیم و هراس هستند و اجازه نخواهم داد اخلال گران در بازار این شهرستان، بی نظمی ایجاد کنند.

 وی افزود: هرگونه اخلال و بی نظمی در بازار همکاری با دشمنان تلقی می شود و تا زمانی که در این شهرستان و در خدمت مردم این مناطق باشم، جلوی هرگونه هرج و مرج و بی نظمی در بازار را خواهم گرفت.

 وی با اشاره به موج سواری عده ای در زمینه بی ثبات کردن بازار گفت: با شایعه پراکنی ها باید برخورد شود و از مردم عزیز این شهرستان می خواهم اخبار و گزارشها  را از مسیرهای قانونی و رسانه های معتبر پیگیری کنند.

 نماینده عالی دولت در رضوانشهر با بیان این مطلب که بازرسی و سرکشی از واحدهای مختلف صنفی در این شهرستان، به منظور کنترل قیمت ها بصورت مستمر در حال انجام است گفت: در توزیع اقلام و تأمین کالا های اساسی باید عدالت رعایت شود و از روستاها غافل نباشیم.

 قاسمی همچنین از کیفیت پائین نان در سطح بعضی از صنوف نانوایی انتقاد و تصریح کرد: تعدادی از نانوایی های سطح رضوانشهر و پره سر که از آرد یارانه ای هم استفاده می کنند به دلیل کم توجهی، نان نامرغوب تحویل مشتری می دهند که باید با آنان برخورد شود.

 فرماندار رضوانشهر خطاب به اعضای ستاد تنظیم بازار در این شهرستان متذکر شد: باید بصورت جدی تر وارد عمل شویم و اگر چنانچه در این راستا شاهد ضعف و کوتاهی باشم ناگزیر از ظرفیت سپاه و بسیج برای نظارت و کنترل بازار استفاده خواهم کرد.

 رئیس شورای تأمین رضوانشهر اظهار داشت: اعضای شورای تأمین این شهرستان در اقدامی کاملا هماهنگ و پابه کار همراه و  یار و یاور بنده هستند و در مهار و کنترل بازار همکاری لازم را با بنده دارند.

 وی با بیان اینکه برای متعادل کردن بازار اقدام به توزیع اقلام اساسی خواهیم کرد افزود: امروز به میزان ۲۰ تن روغن سرخ کردنی و ۵ تن گوشت قرمز و ۸ تن مرغ با قیمت مصوب در سطح فروشگاه های این شهرستان بین مردم توزیع خواهد شد.

 همچنین در این نشست رئیس اداره تعزیرات حکومتی رضوانشهر و تالش گفت: نباید بازار را به حال خودش رها کنیم و تداوم بازرسی ها موجب ثبات در بازار خواهد شد.

 بهزاد رحیم نژاد  گفت: طبق تبصره یک ماده ۶۰ قانون تعزیرات حکومتی، فروشگاه های بزرگ باید موجودی کالای انبار خوشان را اعلام کنند و در غیر این صورت احتکار و قاچاق محسوب می شود.

وی  در زمینه بازرسی های گشت سیار در بازار و صنوف این شهرستان گفت: گشت های سیار ما بصورت تمام وقت فعال می باشد و ظرف همین ماه اخیر تعداد ۳۶ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که عمده آنان در زمینه خدمات کالا بوده و ۶ فقره از آن در زمینه قاچاق روغن نباتی، لاستیک خودرو و لوازم آریشی بوده است.

 رحیم نژاد در ادامه ضمن تشکر از فرماندار رضوانشهر بدلیل حضور در امر نظارت و بارسی در بازار گفت: ورود فیزیکی شخص فرماندار در امر بازرسی از صنوف بسیار تأثیر گذار است و از هر گونه سوء استفاده جلوگیری می کند.

 وی همچنین با انتقاد از بعضی افراد که با قصد سیاسی در صدد تخریب اقدامات تعزیرات هستند گفت: متأسفانه افرادی با قصد سیاسی، زحمات و اقدامات تعزیرات را در این شهرستان کمرنگ جلوه می دهند و قصد حمایت از متخلفان و سودجویان را دارند که ما تحت این گونه جو سیاسی قرار نخواهیم گرفت و در راستای قانون و  حمایت از مردم عزیز در تلاش هستیم.

  شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha