پست بانک لرستان ۳۲۴ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت کرد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: پست‌بانک این استان ۳۲۴ میلیارد ریال در قالب ۴۲۹ طرح توسعه اشتغال روستایی امسال به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، شهاب حیدری افزود: این میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان استان از محل منابع صندوق توسعه ملی و اشتغال پایدار و سهام‌های حمایتی تامین شده است.

حیدری اضافه کرد: این تسهیلات با هدف رفع مشکلات مناطق محروم، ایجاد اشتغال گسترده و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش‌آموختگان و دانشگاهیان و همچنین توسعه خدمات در مناطق دور افتاده پرداخت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به تاکید وزارت متبوع مبنی بر تسهیل اشتغال در مناطق روستایی افزود: سرانه منابع باجه های پست بانک این استان نسبت به ابتدای سال رشد۶۷ درصدی داشته است و ۱۰۴ شعبه موجود از فعال‌ترین مجموعه های کشوری در راستای خدمت‌رسانی به مردم هستند.

حیدری اظهار داشت: جمع کل منابع باجه‌های پست‌بانک لرستان تا اسفند ۹۸ بیش از ۷۴۹ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال بوده که با پیگیری‌های انجام‌شده در مهرماه امسال بیش از ۴۹۸ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال رشد داشته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha