۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84110915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مراسم عروسی در لرستان پیگرد قانونی دارد

خرم‌آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: برگزاری هرگونه مراسم جشن و عروسی ممنوع است و برگزارکنندگان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

داریوش شاهون‌وند روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: ضابطین عام و خاص مکلف هستند از برگزاری این گونه مراسم‌ پیشگیری کنند و به برگزارکنندگان تذکر دهند.

وی افزود: چنانچه شخص یا اشخاصی از این امر سرپیچی کردند، به طور حتم در راستای توقیف وسیله نقلیه عروس و داماد و افراد همراه آنها اقدام خواهد شد چراکه این افراد، قابلیت تعقیب تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی دارند.

شاهون وند با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ نفر نباید در غسالخانه ها حضور داشته باشند گفت: تعداد افراد مجاز در یک مراسم تدفین نیز ۵۰ نفر و نیروی انتظامی مکلف است ضمن توقیف وسایل نقلیه، برخورد قاطعی با خاطیان داشته باشد.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۲ آبان، ۱۳۲ هزار و ۲۱۷ نمونه مشکوک به آزمایشگاه‌های استان ارسال شد که تاکنون ابتلای قطعی ۴۹ هزار و ۳۲۴ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است و از این تعداد ۹۷۵ نفر نیز جان باخته اند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است و بجز شهر چگنی که وضعیت زرد دارد مابقی شهرهای آن در حالت فوق حاد یا بحرانی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha