۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84106727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع موانع تولید ۴ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری تصویب شد

شهرکرد- ایرنا- اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه ۲۱ آبان در نشست خود، مشکلات چهار واحد صنعتی را بررسی و رفع موانع تولید این واحدها را تصویب کردند.

به گزارش ایرنا،این واحدهای صنعتی در بخش تولید آجرهای نسوز و کشت و صنعت فعالیت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات این نشست اظهار داشت: برخی واحدهای صنعتی استان با مشکلات گمرکی مواجه‌اند، که یکی از این واحدها در بخش تولید آجرهای نسوز فعال است و در این نشست با حضور مسئولان مربوطه مشکلات گمرکی این واحد برطرف شد.

الله‌کرم نصیری ادامه داد: یکی از شرکت کشت و صنعت استان نیز برای تداوم فعالیت خود به آب نیاز دارد که این چالش نیز در نشست مطرح و مقرر شد تا در  خصوص رفع این مشکل اقدامات لازم انجام گیرد.

وی تصریح کرد: با تامین آب مورد نیاز این شرکت کشت و صنعت، واحد  مذکور قادر خواهد بود تا در یک دوره ۴۵ روزه ۵۰۰ هزار قطعه مرغ تولید کند که این موضوع در تامین نیاز استان به گوشت سفید کمک مهمی به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ۲واحد صنعتی دیگر نیز با مشکل ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات بانکی مواجه هستند که با استمهال این تسهیلات در نشست موافقت شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۹۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که برخی محصولات تولیدی این واحدها نظیر ورق خودرو، چادر مشکی، آجرنسوز، مالت، موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha