۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84100577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: مسئولان در پی رفع گرانی‌های بی‌منطق باشند

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: افزایش قیمت بسیاری از کالاها در بازار، ارتباطی به تحریم ندارد و مسئولان، پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری با گرانفروشی‌های بی‌دلیل و بی منطق مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی اظهار کرد: کم کاری و ناهماهنگی بین برخی دستگاه های اجرایی باعث گرانی کالاها در بازار شده است و این زیبنده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیست.

وی بیان کرد: روزگار بسیاری از مردم، زیر سایه گرانفروشی به سختی می گذرد و باید پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دولت، مجلس و قوه قضائیه با همکاری نیروهای مسلح جهت کنترل قیمت ها گام های اساسی و سریع بردارند.

وی ادامه داد: تکیه به دیوار سست کشورهایی نظیر آمریکا راهگشا نیست و علاج مشکلات اقتصادی در داخل کشور ماست و مسئولان با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی درست، می توانند مشکلات را رفع کنند.

حافظ نیا اظهار کرد: سیاست آمریکا علیه ایران مشخص است و فقط تاکتیک های مبارزه آنها در دوره های مختلف فرق می کند و انتخابات آمریکا هیچ تاثیری در اقتصاد و سیاست کشور ما ندارد.

امام جمعه آستارا گفت: کشور ارمنستان دست از تصرف اراضی جمهوری آذربایجان بردارد و عقب نشینی آنها از خاک جمهوری آذربایجان با حفظ جان انسان ها ضروری است و ایران اسلامی با هرگونه تحرکات تروریستی در مرز کشورهای همسایه مقابله می کند.

قرائت بیانیه استکبار ستیزی توسط یکی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس از بخش های دیگر نماز جمعه آستارا بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha