۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84083718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار میلیارد تومان از حساب‌های شرکت گهرزمین به کرمان منتقل شد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت صنعتی، معدنی گهرزمین سیرجان گفت: حدود ۲ هزار میلیارد تومان طی هفته گذشته از حساب‌های  این شرکت به حساب استان کرمان منتقل شده است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر پوریانی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان با حضور مدیران عامل شرکت های صنعتی و معدنی بزرگ استان کرمان افزود: شرکت گهرزمین با وجود آنکه نوپا است اما در خصوص بومی سازی سرآمد بسیاری از شرکت ها است.

وی با تقدیر از همت دادگستری استان کرمان به منظور حل مشکلات واحدهای صنعتی و برگزاری نشست های تخصصی بی نظیر در تاریخ کشور پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کارخانجات در حوزه بومی سازی قطعات و تجهیزات باید یک ریسک بزرگ را بپذیرند زیرا این تجهیزات گارانتی هایی نیاز دارد و جسارت می خواهد که کسی بتواند آنها را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گهرزمین خاطرنشان کرد: بالغ بر ۹۰ درصد خریدهای صنایع بزرگ به شکلی است که تامین این قطعات از خارج از کشور نقطه قوتی برای این صنایع به شمار می رود.

پوریانی با اشاره به تاکید مجموعه گهرزمین برای تامین قطعات مورد نیاز خود از صنایع داخلی استان کرمان اظهار داشت: سال گذشته طی انجام اقدامات خوبی قطعات بسیار ارزشمندی در استان کرمان برای مجموعه گهرزمین ساخته شد که ۶.۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی و در سطح ملی ۳۱  میلیون یورو صرفه جویی ارزی به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: حمایت امروز دستگاه های قضایی و نظارتی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از صنایع استان نادر و استثنایی است و تمامی این مجموعه ها دلسوزانه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تزریق منابع و ثروت به استان کرمان تلاش می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha