برخورد با مفاسد و جرایم خشن مهم‌ترین اولویت دستگاه قصایی در اردبیل است

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد با مفاسد و جرایم خشن از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان است و براین اساس روسا و دادستان‌های حوزه قضایی و مجموعه انتظامی با اینگونه متخلفان و مجرمان طبق قانون برخورد می‌کنند.

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز چهارشنبه در نشست با فرمانده انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: مبارزه قاطعانه با موادمخدر و مشروبات الکلی و مقابله با سرقت نیز مورد تاکید است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قانونی در مبارزه با تخلفات و جرایم گفت: در بسیاری از موارد از جمله در صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، مقابله با سرقت، حفظ حریم راه‌ها و بستر رودخانه‌ها می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه اجرایی و انجام وظایف ذاتی آنان از  وقوع بسیاری از تخلفات پیشگیری کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی وظایف و رسالت‌های بسیار گسترده‌ای در جامعه عهده‌دار است و از آنجا که بسیاری از امورات مجموعه قضایی و انتظامی در تامین امنیت، آرامش و اجرای عدالت در جامعه در ارتباط تنگاتنگ با هم هستند، لذا شرایط حاکم در استان از حیث ثبات امنیت و آرامش پایدار ناشی از همکاری، هماهنگی، تعامل، هم‌افزایی و انسجام این ۲ مجموعه قضایی و انتظامی است و امیدواریم استمرار و تداوم این هماهنگی‌ها به ارتقای بیش از پیش خدمت رسانی به مردم منجر گردد.

 وی گفت: مسلما اگر امنیت یا احساس امنیت در جامعه وجود نداشته باشد پیشرفت تمام امور با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با قدردانی از همکاری و هماهنگی‌های مردم در انجام رسالت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بویژه در تامین امنیت و آرامش گفت: ثمره این همکاری‌های مردمی در کنار انسجام مجموعه‌های قضایی و انتظامی موجب شده که استان اردبیل از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha