۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 84044146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از دشمنان بیرونی باید مراقب نفوذی‌های داخلی بود

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده که مردم ایران هیچ‌گاه از دشمنان بیرونی هراسی نداشته‌اند ولی باید از نفوذی‌ها و پیاده‌نظام دشمنان که کیان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند ترسید و مراقب آنان بود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مسجد جامع تاریخی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران همواره در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی و دشمنان بیرونی ایستادگی کرده و از آنان هراسی به دل راه‌ نمی‌دهند ولی باید از نفوذی‌ها و پیاده نظام‌های دشمن که در صدد ضربه زدن به کیان نظام هستند، ترسید.
وی افزود: انحراف اخلاقی، خیانت‌های اقتصادی و عملکردهای ضعیف برخی مدیران با هیچ منطقی  قابل توجیه نیست، مردم از برخی عملکردها ناصواب کسانی که عامدانه به جان مردم افتاده‌اند گلایه دارند و آنان را نمی‌بخشند.
محمودی شکل گیری جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ثمرات انقلاب اسلامی و مجاهدت رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی شده و اسرائیل و آمریکا که ضربات سهمگینی از جهان اسلام خورده‌اند، تلاش دارند که جبهه مقاومت را نابود کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس که توان خود را در مقاومت و ایستادگی برابر جهان اسلام و ملت فلسطین از دست داده، به توافق با برخی از دولت‌های به ظاهر اسلامی دل سپرده تا شاید در عزم و اراده ملت فلسطین و جهان اسلام خللی ایجاد کنند.
وی تأکید کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که خائنان به آرمان‌های فلسطین همچون انورسادات ها به درک واصل شدند و قطعا آل خلیفه و سران امارات نیز در صورت استمرار این خیانت‌ها مثل این خائنین ، به زباله دان تاریخ می‌افتند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: از سنگر نماز جمعه به آل خلیفه و سران امارات اعلام می‌کنیم چنانچه به ملت‌های مسلمان خیانت کنید، یقیناً گرفتار خشم آنان می‌شوید.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی که در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خوردند ، اکنون جنگ نرم را علیه این ایران تدارک دیده و تربیت خانوادگی و نظام آموزشی ما را هدف گرفته و لازم است تا با تربیت قرآنی، به مصاف هدف گذاری‌های دشمنان برویم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha