امیری: برد التعاون راحت نیست/ برای سربلندی پرسپولیس می‌جنگیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سنگینی برابر التعاون عربستان داریم و برد این تیم راحت نیست اما پرسپولیسی هستیم و برای سربلندی تیم و هواداران می‌جنگیم.

به گزارش ایرنا، وحید امیری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دیدار برابر التعاون عربستان خیلی سنگین بود. علاوه بر مسایل فنی، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم. با همدلی بازیکنان و تلاش کادر فنی سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: هنوز در ابتدای راه هستیم و خیلی کار داریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران به جایگاهی که مستحق آن هستیم، برسیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه از تیم التعاون شناخت پیدا کردیم، گفت: بازی سنگینی داریم و دیدار دوم برابر این تیم خیلی حساس و مهم است و باید سه امتیاز را بگیریم تا امیدمان به صعود بیشتر شود. برد التعاون راحت نیست اما پرسپولیسی هستیم و برای سربلندی تیم و هواداران می‌جنگیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع تیمی ما از  خط حمله شروع و به دروازه‌بان ختم می‌شود. در بازی رفت برابر التعاون مقداری خوش‌شانس بودیم و توانستیم در نیمه دوم نشان دهیم که یک تیم منسجم هستیم و هر موقع بخواهیم خیلی مستحکم و فشرده بازی می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

امیری اضافه کرد: التعاون تیم خیلی قدرتمندی است و خط حمله خوبی دارد. ما هم تلاش‌ می‌کنیم تا سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم.

 تیم پرسپولیس در دور رفت برابر التعاون عربستان به برتری یک بر صفر دست یافت و فردا(جمعه) باید در دور برگشت از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم برود.

 لیگ قهرمانان آسیا به صورت مترکز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha