۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 880
کد خبر: 84042738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکاشوند: در ۱۰ روز گذشته فشار زیادی تحمل کردیم

۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵
کد خبر: 84042738
ترکاشوند: در ۱۰ روز گذشته فشار زیادی تحمل کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت:‌ در ۱۰ روز گذشته فشار زیادی تحمل کردیم اما امروز نتوانستم با شرایط کنار بیایم.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال پیکان در هفته دوم لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر ۲ مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسید. در ست چهارم این بازی، محمد ترکاشوند سرمربی پیکان با کارت زرد و قرمز داور، اخراج شد.

ترکاشوند پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در ۱۰ روز گذشته فشار زیادی تحمل کردیم. حدود ۳۰ سال است در والیبال هستم و برای نخستین بار است که چنین شرایطی می‌بینم. تحمل من زیاد است اما امروز نتوانستم با شرایط کنار بیایم.

وی افزود: هفته گذشته با وجود اینکه هر سه پاسور ما به کرونا مبتلا شده بودند، فدراسیون ما را مجبور کرد که به میدان برویم. امروز هم مجبور شدم پاسوری را که در ۱۲ روز گذشته از خانه خارج نشده بود و هیچ تمرینی نداشت به میدان بفرستم.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: هیچگاه درباره داوری حرف نمی‌زنم و اعتراض نمی‌کنم اما فیلم اشتباهات امروز را آماده می‌کنم و برای محمدرضا درفش کاویان داور بازی می‌فرستم. اگر من اشتباهی کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم ولی امیدوارم او هم اشتباهات خود را بپذیرد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری گنبد اعتراض به داوری را شروع کرد و همین موضوع باعث شد جو روانی در تیم من به هم بریزد. من فقط اشتباهات داور را می‌گفتم. در لحظه‌ای که کارت زرد و قرمز گرفتم هم اشتباهات داور را برای ناظر بازی بیان می‌کردم. اگر صدایم بالا رفت عذر می‌خواهم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha