تثبیت نایب قهرمانی شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال

تهران- ایرنا- جدال برای کسب رده سوم لیگ برتر هندبال به هفته آخر کشیده شد اما نایب قهرمانی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تثبیت شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و یکم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن رقابت برای کسب رده سوم به هفته پایانی کشیده شد و شهید شاملی کازرون نایب قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

عصر امروز و در سالن ۲۵ آبان اصفهان دو تیم اصفهانی فولاد سپاهان و گیتی پسند در حالی به مصاف هم رفتند که گیتیزن‌ها تنها به یک تساوی برای تثبیت جایگاه سومی خود احتیاج داشتند اما رقیب طلایی‌پوش این فرصت را از این تیم گرفت و میلیمتری و تنها با یک گل بیشتر به پیروزی رسید تا جدال برای کسب رده سوم به هفته پایانی کشیده شود جایی که گیتی‌پسند باید از صنعت مس قهرمان پذیرایی کند و سپاهان در خانه پیکان، امیدوار به کسب رده سوم باشد تا فصل را دست خالی به پایان نرساند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در خانه میزبان پیکان سبزوار بود که توانست با برتری ۳۰ -۳۲ مقابل مهمان خود و کسب ۲ امتیاز این برتری، با ۳۷ امتیاز نایب قهرمانی فصل سی و ششم را به نام خود بزند.

در دیگر دربی امروز اصفهان هر دو تیم سپاهان نوین و پرواز هوانیروز به تساوی ۲۳ – ۲۳ رضایت دادند تا امتیازات در اصفهان تقسیم شود.

نفت و گاز گچساران نیز که در زمین خود بازی می‌کرد، در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر در ثانیه‌های پایانی توانست از تساوی بگریزد تا دو امتیاز این دیدار را در خانه خود نگه دارد.

بازی زغال سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس نیز به دلیل عدم حضور نماینده خرم‌آباد در زمین مسابقه برگزار نشد و گزارش این بازی به کمیته انضباطی رفت.

برگزاری بازی صنعت مس کرمان با فرازبام خائیز دهدشت نیز با موافقت فدراسیون هندبال به زمان دیگری موکول شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

هفته بیست و یکم – دوشنبه – ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳:

فولاد مبارکه سپاهان ۲۳ - گیتی پسند اصفهان ۲۲

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - پیکان خراسان ۳۰

نفت و گاز گچساران ۲۸ - آلومینیوم اراک ۲۷

فولاد سپاهان نوین ۲۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۳

زغال سنگ طبس - پلیمر خلیج فارس خرم آباد/ برگزار نشد

صنعت مس کرمان - فرازبام خاییز دهدشت/ به تعویق افتاد

در پایان مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر صنعت مس کرمان با کسب ۴۲ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زده است، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون ۳۷ امتیازی شد و نایب قهرمانی را از آن خود کرد و گیتی‌پسند با شکست امروز مقابل همشهری خود همچنان با یک امتیاز بیشتر از سپاهان و ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان با ۳۲، زغال‌سنگ طبس با ۲۵، نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۲، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۸ و فرازبام ‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز (یک بازی کمتر) در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر هندبال ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha