۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84039764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ پومسه از ۲ هفته آینده آغاز می‌شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰
کد خبر: 84039764
لیگ پومسه از ۲ هفته آینده آغاز می‌شود

سمنان- ایرنا- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: رویداد داخلی لیگ تکواندو در رشته پومسه ظرف مدت ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان سمنان ابراز داشت: لیگ کیوروگی به دلیل قرارگیری حریفان مسابقه در فاصله کم از یکدیگر با توجه به شیوع کرونا دارای محدودیت‌هایی است و هنوز مجوزی برای برگزاری آن اخذ نشده است.
وی بیان کرد: اردوی تیم بانوان نیز از بیستم مهر سالجاری آغاز می شود و فعالیت‌های دیگر در فضای مجازی دنبال می‌شود.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شیوع کرونا تقویم رویدادهای بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است و برای فصل پاییز با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر موج سوم کرونا، نمی‌توان دقیق از برگزاری رویدادهای بین‌المللی صحبت کرد.
وی ادامه داد: ۶ ماه گذشته شیوع کرونا به ورزش مانند بخش‌های دیگر آسیب زیادی وارد کرده است، اما با همکاری و تعامل خانواده تکواندو در ۶ماه گذشته یکی از دوران پرکار تکواندو سپری شد.
به گفته پولادگر مسابقات المپیک در مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و تا امروز خبری از لغو مسابقات نیست.
وی بیان کرد: مسابقات بین المللی پومسه در رشته پومسه با حضور یک هزار و ۵۰۰ تکواندوکار از نقاط مختلف جهان در تهران در حال برگزاری است.
پولادگر تصریح کرد: ورزشکاران از ۷۴ کشور دنیا به صورت مجازی در مسابقات بین‌المللی پومسه در تهران شرکت کردند و اکنون مسابقات به مرحله فینال رسیده است.
وی یادآور شد: فعالیت‌ها، آموزش‌ها، آزمون‌ها و مجمع انتخاباتی هیات تکواندو در استان‌ها با تلاش ورزشکاران در حال انجام است و کرونا موجب تعطیلی این رشته ورزشی نشده است.
پولادگر خاطرنشان کرد: با رعایت دستورالعمل بهداشتی اردوی تیم ملی از اول هفته جاری آغاز شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان سمنان در زمینه ورزش تکواندو وضعیت خوبی دارد و در مسیر صعود است.
رئیس فدراسیون تکواندو به منظور شرکت در مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان سمنان به این استان سفر کرد و در این نشست سعید نوروزی عجم با کسب ۱۳ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو استان سمنان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha