۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84036043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰ درصد گنابادی‌ها در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: مردم این شهرستان نقش بی بدیل در دوران دفاع مقدس داشتند بطوریکه بیش از ۲۰ درصد جمعیت گناباد در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور فعال داشتند که یکی از افتخارات منطقه به شمار می‌رود.

حامد قربانی روز شنبه در جلسه تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس در گناباد افزود: استفاده از ظرفیت مردمی از ضرورتهای برگزاری پرشور مراسم این هفته است و باید از تشکل‌های مردمی برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن این برنامه ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: با گذشت ۴۰ سال از حماسه دفاع مقدس و نقش  بی بدیل مردم در پیروزی های این دوران باید با برگزاری برنامه های هدفمند، فداکاری‌های این دوران و داشته‌های خود را برای نسل جدید تبیین کنیم.

فرماندار گناباد گفت: باید نقش ولایت و رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در بعد ملی و منطقه ای در برنامه های هفته دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و این برنامه ها با رویکرد حفظ وحدت و امنیت پایدار برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس از شرایط خاصی برخوردار است و باید با رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی برگزار شود. 

قربانی خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت راویان دفاع مقدس برای بیان خاطرات و رشادتهای رزمندگان اسلام و ایثارگران برای مردم و جوانان شد.

وی برگزاری برنامه های بزرگداشت شهدای سلامت و عرصه مقابله با کرونا با همکاری مسوولان ذیربط، زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، بهره برداری دو طرح بزرگ عمرانی و تولیدی و آغاز عملیات اجرایی پردیس شهدای شهرستان را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در گناباد ذکر کرد.

شهرستان گناباد  با ۶ هزار و ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس، ۳۲۲ شهید، ۱۶ شهید گمنام و مدافع حرم، ۲۶ آزاده و هزار و ۲۵۰ جانباز در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha