انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پایان یافت + فیلم

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: کار رای‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در ساعت ۲۱ جمعه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، محسن داوری جمعه شب در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: رای گیری در حوزه‌هایی که مردم در آن‌ها حضور داشته باشند، تا آخرین نفر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات در حوزه شهرستان کلات در ساعت ۲۰ به پایان رسیده و شمارش آغاز شده بود.

فرماندار مشهد ادامه داد: در شعب اخذ رای و اتاق وضعیت هم امروز امکان حضور نمایندگان نامزدها وجود داشت و آنان می توانند تا لحظه تجمیع آرا حضور نظارتی داشته باشند.

داوری اظهار کرد: مشهد همیشه مد نظر دشمن بوده است و با هوشیاری دستگاه های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی، همانند مرحله قبل هیچ مشکلی در فرایند برگزاری انتخابات این حوزه انتخابیه ایجاد نشد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این دوره تنها ۲ نامزد در عرصه رقابت حضور دارند، اعلام نتایج نهایی انتخابات زودتر از دور نخست انجام خواهد شد.

مردم استان خراسان رضوی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار رای و مشارکتی ۴۷ درصدی، ۱۷ نماینده خود را به خانه ملت فرستاده بودند که مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات، تکلیف هجدهمین کرسی نمایندگی استان در بهارستان را روشن خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha