مجوز برای سرمایه گذاران حوزه تولید ۳۰ روزه صادر می‌شود

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با به نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید گفت: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری درحوزه تولید در استان داشته باشند در مدت ۳۰ روز برای آن‌ها مجوز صادر می‌کنیم.

ایرج حیدری روز چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی هرمزگان در شهرستان بندرلنگه افزود: دستگاه‌های حاکمیتی استان از دستگاه قضایی گرفته تا اجرایی، نظامی و انتظامی در کنار سرمایه گذار هستند.
وی بیان داشت: فرمانداران نیز باید به سرمایه‌گذاری ومدیریت اجرایی فعالیت دهند و ما آمادگی کامل در حمایت از سرمایه‌گذاران را داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی شهرستان بندرلنگه گفت: این شایسته بندرلنگه نیست که با این همه ظرفیت دارای این همه مشکلات باشد ما انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به این بندرقدیمی شود.
وی خاطرنشان کرد: ترانزیت که از بندرلنگه به کشورهای آسیای میانه صورت می‌گیرد، یک افتخار است اما باید منافع آن هم در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.
حیدری گفت: از رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور و همچنین مدیرکل بنادر هرمزگان انتظار داریم منافعی را برای شهرستان بندرلنگه تعریف کنند و باید مردم این شهر از خدمات اجتماعی این سازمان منتفع شوند.

تدوین برنامه عملیاتی برای افزایش صادرات غیرنفتی درهرمزگان ضروری است
 رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: تدوین یک برنامه عملیاتی برای افزایش میزان صادرات غیرنفتی دراستان یک امر ضروری است که باید مورد توجه مدیران و صادرکنندگان قرار گیرد.
خلیل قاسمی با تاکید برتقویت امر تولید و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و صنعتی ادامه داد: برای حضور پررنگ دربازارهای جهانی توجه به افزایش کیفیت تولید داخل بسیار امر مهمی بشمار می‌آید وحمایت از تولید کنندگان و رفع موانع آنان می‌تواند نقش مهمی در صادرات آن داشته باشد.
وی با بیان اینکه توجه به صادرات غیرنفتی درآمدزایی و پیشبرد در بندرلنگه نیز به سمت توسعه مهم است، گفت: توسعه صادرات غیرنفتی در ایجاد اشتغال این شهرستان  می‌تواند نقشی موثری داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha