مسابقات آزاد اهداف پروازی تیراندازی با معرفی برترین‌ها پایان یافت

تهران - ایرنا-مسابقات آزاد رشته اهداف پروازی تیراندازی که از دیروز (پنجشنبه) در ۲ بخش زنان و مردان و در رشته های تراپ زنان، و تراپ مردان آغاز شده بود، امروز با معرفی برترین نفرات کشور به کار خود پایان داد.

نخستین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی کشور در رشته تراپ با قهرمانی شیوا فرح پور از تهران و محمد حسین پرورش نیا از اصفهان همراه بود.

نخستین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی در سال ۹۹ با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار از سراسر کشور طی دو روز در محل سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که با پایان مرجله مقدماتی فینالیست های رشته تراپ زنان و مردان شناخته و معرفی شدند.

 در بخش فینال رشته تراپ زنان  شیوا فرح پور از تهران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت،   فاطمه امیری بهزادی از کرمان و بهاره جهاندار از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در بخش مردان این رشته نیز، محمد حسین پرورش نیا از اصفهان به عنوان قهرمان شناخته شد و امیرحسین آقازاده و سید بابک یگانه هر دو از تهران به ترتیب بر سکوی دوم و سوم  ایستادند.

 براساس این گزارش، در فینال رشته تراپ  پرورش نیا با کسب ۴۴ امتیاز رکورد فینال این رشته را ارتقاء داد. پیش از این رضا آقاجانی رکورد دار این رشته در فینال بود.

مراسم اهدای احکام و جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس زنان، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از مربیان و داوران برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور از ۱۳ تا ۱۴ شهریورماه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و با رعایت تمام اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha