کاپیتان فولاد: شرمنده هواداران هستم؛ قول می‌دهم در لیگ برتر بمانیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قول می‌دهم فولاد در لیگ برتر می‌ماند و از باشگاه هم می‌خواهم تمرینات را با حضور هواداران برگزار کند.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، ساسان انصاری، کاپیتان تیم فولاد خوزستان در پایان بازی با استقلال تهران اظهار داشت: نمایش خوبی داشتیم و با برنامه بازی کردیم. فکر نمی‌کنم موقعیت آنچنانی به استقلال دادیم و حدقل حق ما تساوی بود. متاسفانه در بازی با تیم‌های بزرگ یک اشتباه می‌تواند کار شما را تمام کند.

وی‌ افزود: من به نمایندگی از بازیکنان فولاد صحبتی دارم. خواسته یا نخواسته در چنین خطری افتاده‌ایم اما قول می‌دهم که غیرممکن است فولاد سقوط کند. ما بازیکنان، جان و همه چیز خود را می‌دهیم تا در بازی‌های آتی امتیازات را بگیریم تا قبل از بازی آخر همه چیز مشخص شود. در این فصل خیلی هواداران را اذیت کردیم. لیاقت آنها این نیست. شاید هر ۱۰ یا ۲۰ سال این اتفاق رخ بدهد.

وی افزود: در این ۲ بازی می‌خواهم هواداران کنار ما باشند چون به آنها نیاز داریم. قول می‌دهم فولاد در لیگ برتر می‌ماند و از باشگاه نیز می‌خواهم تمرین را با حضور هواداران برگزار کند. ما شرمنده آنها هستیم.

کاپیتان فولاد در مورد صحنه مشکوک به کرنر استقلال که به گل این تیم منجر شد نیز اضافه کرد: من در آن صحنه نبودم و یکی دیگر از بازیکنان حضور داشت و خبر ندارم توپ به پایش خورد یا نه اما باید دوباره آن صحنه را ببینم و نظر بدهم.

انصاری در خصوص اختلافات ایجاد شد بین او و هواداران فولاد نیز عنوان کرد: در هر خانواده‌ای مشکل پیش می‌آید. من به عنوان کاپیتان تیم از همه بیشتر مقصر هستم. اگر انتقادی هست باید به من باشد. من شرمنده هواداران هستم. قول می‌دهم در ۲ بازی آینده تکلیف ماندن ما مشخص می‌شود و فولاد سال‌های سال خواهد ماند و برای قهرمانی و سهمیه خواهد جنگید.

وی همچنین درباره عملکرد داور بازی اظهار داشت: قضاوت در ورزشگاه آزادی همیشه سخت بوده و هست. من احترام می‌گذارم اما انتظار داشتم در نیمه دوم وقت اضافه بیشتری اعلام شود!

تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل مغلوب استقلال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha