۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان شهید رجایی قزوین اختصاص می‌یابد

قزوین - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان شهید رجایی قزوین (احداث ساختمان الحاقی) از سوی دولت اختصاص می‌یابد.

فاطمه محمدبیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت قول مساعد داده تا با تخصیص اعتبارات لازم، طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی تا سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی همچنین از قول مساعد دولت برای تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تا سه سال آینده خبر داد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی حوزه بهداشت و درمان و جذب نیروی انسانی متخصص در حوزه درمان استان قزوین نیز قول داده است.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه با توجه به مطالبه تسریع در ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار جدید این طرح انتخاب و معرفی شد.

وی اظهار داشت: از دیگر مطالباتی که در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شد، ضرورت تعیین تکلیف بیمارستان ۹۷ ساله ۲۲ بهمن قزوین، که مقرر شد در این زمینه نیز همکاری لازم صورت بگیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha