۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1010
کد خبر: 84017772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح عمرانی، فرهنگی و صنعتی کاشان به بهره‌برداری رسید

کاشان- ایرنا- هفت طرح عمرانی، فرهنگی و صنعتی کاشان با ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال در آیین‌هایی جداگانه با حضور معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

شهردار کاشان روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای ۶ طرح شامل بلوار سردار شهید واجدی (جاده قمصر)، بلوار سپهبد شهید صیاد شیرازی، خانه فرهنگ اندیشه راوند، پل هوایی عابر پیاده بلوار دانش، شهرک تقی‌زاده و معابر سطح منطقه پنج بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سعید ‌ابریشمی‌راد افزود: بلوار سردار شهید واجدی با هدف اجرای طرح، تراش و آسفالت در ۲ مسیر رفت و برگشت با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

وی تسهیل در رفت و آمد شهروندان و گردشگران در مسیر جاده قمصر شامل مسیر رفت از میدان شهید زارع‌مجرد به سمت شهرک ۲۲ بهمن و همچنین مسیر برگشت این بلوار را علت اجرای این طرح بیان کرد.

شهردار کاشان با اشاره به تخصیص ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای زیرسازی و آسفالت بلوار سپهبد شهید صیاد شیرازی، اضافه کرد: برای فرآیند نصب و اجرای پل هوایی عابر پیاده بلوار دانش و همچنین زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری شهرک تقی‌زاده در مجموع هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی، برای بهسازی معابر سطح منطقه پنج کاشان شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و بلوک فرش نیز ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی در مورد خانه اندیشه راوند نیز بیان کرد: این مجموعه فرهنگی با زیربنای ۶۰۰ مترمربع شامل ۶ کلاس و سالن اجتماعات با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

همچنین در جریان سفر یک روزه رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به کاشان فاز نخست توسعه یک گروه صنعتی دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید مواد شوینده، بهداشتی و روغن‌های صنعتی با ۹۵ نفر اشتغال مستقیم و ۳۰۰ نفر فرصت شغلی غیرمستقیم با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ویژه کاشان نیز با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷۸ طرح با ارزش افزون بر سه هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت گفت: این شهرستان به لحاظ افتتاح طرح‌ها رتبه نخست استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی افزود: بدین مناسبت ۲۵۷ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲۱ طرح نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۲۶۷ نفری این طرح‌ها در شهرستان کاشان، بیان کرد: تعداد طرح‌ها نسبت به سال گذشته نزدیک به ۷۴ درصد و از نظر اعتباری ۲۴ درصد افزایش داشته است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha