بازگشایی مدارس پردیس تابع ستاد ملی کرونا است

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۷
کد خبر: 84016664
 بازگشایی مدارس پردیس تابع ستاد ملی کرونا است

تهران- ایرنا- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: امسال آغاز سال تحصیلی از سوی ستاد ملی کرونا، ۱۵ شهریور اعلام شده و در بازگشایی مدارس تایع ستاد ملی کرونا هستیم.

مصطفی حسنوند روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های درس بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و بر اساس تشخیص دستگاه‌های متولی را دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: پس از اعلام وضعیت شهرستان از سوی ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس تصمیمگیری خواهد شد.

حسنوند با بیان رعایت فاصله گذاری در بین داوطلبان آزمون سراسری، اظهار داشت: فاصله یک متر و هشتاد سانتی‌متر در دو حوزه برگزرای آزمون بود و در حوزه سوم داوطلبان از همدیگر نزدیک به سه متر فاصله داشتند و در بازگشایی مدارس فاصله گذاری اجتماعی بین دانش آموزان رعایت می‌شود.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و مشروط بر موافقت آموزش و پرورش استان، دانش آموزان نوورود رعایت دستورالعمل های بهداشتی را روز آشنایی با معلم فراخواهند گرفت.

حسنوند با اشاره به برنامههای تکلیف محور و پژوهش محور در مقاطع تحصیلی، اظهار داشت: این برنامه با تصویب شورای مدرسه برای مقاطع مختلف تحصیلی اجرایی خواهدشد.

وی ادامه داد: در این برنامه دانش آموزان پوشه انجام تکلیف و پژوهش دارند و با ایجاد یک نرم افزار، فعالیت درسی دانش آموزان در یک پوشه ذخیره می‌شود و معلم برای ارزشیابی پایان سال تحصیلی آنها را بازیابی می کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: در این برنامه دانش آموزان موظف به انجام تکالیف و پژوهشهای تعیین شده از سوی معلمان هستنند و ارزشیابی پایان سال تحصیلی با استناد به تکالیف ذخیره شده در پوشه هر دانش آموز انجام می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی  در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha