۴ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 1166
کد خبر: 84016180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شهرداری ارومیه: بازیکنانم حریف را دست‌کم گرفتند

ارومیه- ایرنا- سرمربی شهرداری ارومیه گفت: بازیکنانم امروز حریف را دست‌کم گرفته و نتوانستند انتظارات و توان اصلی خود را به نمایش بگذارند.

پیمان اکبری روز سه‌شنبه پس از بازی تیم خود برابر شهرداری ورامین در تورنمنت چهارجانبه "جام دریاچه ارومیه" در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان نسبت به تمرینات و انتظاری که از آنان داشتم، عملکرد ضعیفی داشتند و با ترس و استرس بازی کردند.

وی ادامه داد: دست‌کم گرفتن تیم حریف و خود بزرگ‌بینی بازیکنان در این بازی و البته جنگندگی بیشتر بازیکنان تیم شهرداری ورامین نتیجه را به سود حریف رقم زد.

سرمربی شهرداری ارومیه گفت: بی‌شک اگر بازیکنان عملکرد خود در تمرینات را به نمایش می‌گذاشتند می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

اکبری در مورد شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر نیز اظهار داشت: از نظر آمادگی جسمانی، آماده حضور در لیگ برتر و رقابت با حریفانمان هستیم و این مسابقات را رقابتی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم می‌دانم.

وی در مورد نبود تماشاگران در مسابقات لیگ برتر پیش‌رو اضافه کرد: نبود هواداران به شدت احساس می‌شود و امیدواریم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا شاهد حضور هواداران در بازی‌هایمان باشیم.

در نخستین دیدار جام چهارجانبه والیبال «دریاچه ارومیه» تیم شهرداری ورامین سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به برتری دست یافت.

تیم‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در فصل جدید لیگ برتر والیبال خواهند بود و تیم شهرداری جوان نیز به‌عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha