افتتاح گلزار شهدای ایلام با حضور معاون رییس‌جمهوری

ایلام - ایرنا - طرح ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد ایلام روز دوشنبه در آیینی با حضور سعید اوحدی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در حاشیه این آیین گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد در زمینی به گستره چهار هزار متر مربع انجام شده است.

اسدالله تولیده بیان کرد: این طرح شامل کف سازی، تعویض همه سنگ مزارهای شهدای معظم این گلزار، روشنایی داخل گلزار و محوطه بیرونی، سنگ فرش بیرون گلزار و فضای سبز است.

وی اظهار کرد: همچنین مرکز فرهنگی این گلزار نیز ساماندهی شده است و تمامی برنامه‌های مذهبی نظیر آیین‌های دعا و یادواره‌های شهدا در آینده در این مکان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خاکسپاری ۵۳۰ شهید در این مکان بیان‌ کرد: عملیات ساماندهی این گلزار سال گذشته آغاز و با صرف ۲۵ میلیارد ریال انجام گرفته است.

وی ساماندهی گلزار شهدا را یکی از مهمترین مطالبات جامعه ایثاگران این استان عنوان کرد و گفت: با اقدام های انجام گرفته این گلزار به یکی از بی نظیرترین گلزارهای شهدای کشور تبدیل شده است.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور صبح امروز وارد ایلام شد.

دیدار با مسوولان استان و خانواده‌های شهدا، بازدید از گلزار شهدای صالح‌آباد و انعقاد تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال  از برنامه‌های سفر معاون رییس‌جمهوری به این استان  بود.

وی در بدو ورود به استان ایلام به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رفت و سپس در آیین کلنگ‌زنی ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران استان ایلام شرکت کرد.

شرکت در نشست شورای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و رونمایی از ۲۳۳ طرح هفته دولت استان ایلام از دیگر برنامه های سفر اوحدی به ایلام بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha