معاون وزیر کشور: اقدامات دولت کشور را روی پای خود نگه داشته است

کرمان - ایرنا - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: مجموعه اقدامات دولت در استان‌ها در شرایط تحریم ها و مجموعه‌ای از مشکلات و شرایط امروزی، کشور را روی پای خود نگه داشته است.

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد در جریان بازدید از اماکن و پروژه‌های عمرانی فرودگاه بین المللی کرمان افزود: اقدامات و پروژه‌های توسعه‌ای دولت در استان‌ها همراه با مجموعه‌ای از مشکلات به اضافه تحریم‌های ظالمانه نشان از عزم جدی دولت برای رفع مشکلات فعلی کشور دارد. 

وی با با ابراز رضایت از تحولات ایجاد شده در فرودگاه کرمان اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح توسعه باند فرودگاه کرمان نمونه ای از ایجاد زمینه و شرایط مناسب‌تر در فرودگاه‌های کشور است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ضمن ابراز رضایت از تحول ایجاد شده در فرودگاه بین المللی کرمان نسبت به قبل ، این موضوع  را موجب توسعه بیشتر استان کرمان و زیرساخت‌های فرودگاه مرکز استان قلمداد کرد. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این بازدید با اشاره به بازدید نمایندگان استان و برخی از مقامات کشوری و استانی از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه کرمان و دریافت بازخورد خوب از آنها گفت: این گونه بازدیدها موجب می‎شود تعاملات بیشتری بین مدیران استان و فرودگاه‌ها ایجاد و زمینه‎های همکاری بیشتر و بهتری فراهم شود. 

علی قاسم‌زاده از جمالی‌نژاد،و از صبر و همراهی مردم کرمان برای اجرای پروژه های عمرانی فرودگاه بین المللی کرمان قدردانی کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور در پایان سفر خود به استان کرمان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اماکن و پروژه های عمرانی فرودگاه بین المللی کرمان بازدید کرد. 

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و هیأت همراه در بازدید از فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان با ارائه گزارشی توسط علی قاسم زاده ، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان در جریان روند اجرایی پروژه های عمرانی این فرودگاه قرار گرفت. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha