۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 83919753
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همت نیکوکار مراوه‌تپه‌ای برای ساخت مرکز جامع سلامت

گنبدکاووس - ایرنا - شیخ "عصام الدین گوگلان" که در روستای چنارلی شهرستان مرزی مراوه‌تپه زندگی می‌کند در ۴۰ سالگی آستین همّت بالا زد و با مشارکت دولت کار ساخت مرکز جامع سلامت برای مردم ۱۰ روستای این منطقه را آغاز کرد.

این مرکز جامع سلامت با کمک ۲۰ میلیارد ریالی این جوان روستایی و جذب اعتبارات دولتی تا ۶ ماه آینده ساخته شده و حدود پنج هزار نفر از اهالی روستای چنارلی و هزاران نفر از ساکنان ۱۰ روستای همجوار از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

مراسم آغاز ساخت این مرکز درمانی با حضور رییس و برخی اعضای مجمع خیرین سلامت گلستان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و برخی مسوولان مراوه‌تپه و نیز امام جماعت و اهالی روستای چنارلی برگزار شد.

عصام الدین گوگلان قول داد که در ۶ ماه ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت روستای چنارلی را با زیربنای ۴۷۷ مترمربع بسازد و از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز خواست پس از تکمیل ساختمان، نسبت به تجهیز و تامین نیروی انسانی آن اقدام کنند.

روستای چنارلی یکی از جاهای دیدنی شهرستان ۶۵ هزار نفری مراوه‌تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان است که ۶۲۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و همین عامل و نیز بارش سالانه ۳۲۵ میلیمتری نزولات آسمانی سبب آب و هوای معتدل کوهستانی این روستا با مناظر دیدنی شده است.

شهرستان مراوه‌تپه دو شهر و ۱۰۸ روستا دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha