۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83918906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان به دیدار پزشکان مهابادی رفتند 

۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبر: 83918906
مسوولان به دیدار پزشکان مهابادی رفتند 

مهاباد- ایرنا- جمعی از مسوولان مهاباد به مناسبت روز پزشک با حضور در محوطه بیمارستان امام خمینی(ره) از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پزشکان این شهرستان قدردانی کردند.

امام جمعه مهاباد روز یکشنبه در این آیین اظهار داشت: پزشکان تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا از درد و رنج بیماران بکاهند و با انجام خدمات صادقانه در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: پزشکان تنها کسانی هستند که برای خدمت رسانی به مردم هیچ قید و شرطی ندارند و حتی در جنگ‌ها نیروهای زخمی دشمنان را نیز تیمار می‌کنند و همین امر پزشکان را دیگر متمایز می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های پزشکان در مداوا و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا نیز اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور و تلاش‌ها و مجاهدات‌های پزشکان در این زمینه باعث شده که مردم بیشتر با کار پزشکان آشنا شوند.

امام جمعه مهاباد گفت: پس از شیوع کرونا تاکنون ۱۶۲ نفر از پزشکان کشورمان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز به خاطر مراقبت و نگهداری از بیماران به این بیماری مبتلا شدند.

اول شهریور همزمان با زاد روز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده‌است.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در وضعیت هشدار بیماری کرونا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha