۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83917719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشادت‌های جامعه پزشکی در دوران کرونا برای همیشه ماندگار خواهد شد

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فداکاری‌ها و تلاش خالصانه جامعه پزشکی در درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ برای همیشه در یادها ماندگار و باقی خواهد ماند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به نقل از دکتر  محمدحسین بحرینی به مناسبت روز پزشک گزارش داد: در شرایط و روزهایی که دنیا در معرض ویروس کروناست، مدافعان عرصه سلامت در میهن عزیزمان صبورانه و ایثارگرانه در مصاف با این ویروس صحنه‌های شگفت‌انگیز و ماندگار خلق کرده‌اند.
رییس قرارگاه استانی مبارزه با کووید ۱۹ در خراسان رضوی در پیام خود افزود: بر یکایک مدافعان سلامت درود می‌فرستم و حماسه‌های امیدآفرین و افتخارآمیزشان را پاس می‌دارم.
وی در این پیام ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ادامه داد: جامعه ایثارگر و پر افتخار پزشکی ایران در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ تعدادی از اساتید و بهترین اعضای خود را از دست داد.
دکتر بحرینی گفت: این مصیبت نشان داد که تعهد پزشکان برای حفظ تندرستی و سلامتی مردم و عزم ایشان برای مبارزه با بیماریهای پرخطر، همچنان استوار و خدشه ناپذیر است .
وی افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خودگذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تبریک عرض می‌نمایم.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با داشتن بیش از ۹ هزار دانشجو و ۲۳ هزار کارمند بهداشتی و درمانی و ۵۰ مرکز تحقیقاتی به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور به شمار می‌رود.

سازمان نظام پزشکی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۴ هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناس دارای پروانه دارد.
یکم شهریور ماه مصادف با زادروز حکیم ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha