هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد برتر کشوری شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیأت ورزش های همگانی این استان توانست رتبه برتر بین ۱۱ استان منطقه سه کشور را کسب کند. 

سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موفقیت مهم برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد پس از ارزیابی فدراسیون ورزش های همگانی بدست آمده است. 

وی افزود: بر اساس این ارزیابی که همه ساله انجام می شود عملکرد هیأت ورزش های همگانی استان ها در ابعاد و حوزه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این ابعاد و حوزه ها شامل برگزاری مسابقات، همایش ها و سمینارها، ارائه آموزش به  مربیان و داوران، اعزام ورزشکاران به رقابت های ملی، جذب حامی مالی و جذب اعتبارات ملی است. 

علوی عنوان کرد: هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس این ارزیابی بین استان های منطقه سه کشور به مقام برتر دست  یافت.  

وی ابراز داشت: ۱۱ استان منطقه سه کشور بر اساس اعلام فدراسیون ورزش های همگانی شامل کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، ایلام،  کردستان، قم، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، لرستان و بوشهر است. 

علوی گفت: امتیاز کسب شده از سوی هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی ۷۰۱ بوده است.  

وی اظهار داشت: هیأت ورزش های همگانی استان های قزوین، ایلام، کردستان، قم، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان  شمالی،  چهارمحال و بختیاری، لرستان و بوشهر نیز بر اساس این ارزیابی پس از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب در رتبه های دوم تا یازدهم قرار گرفته  اند. 

علوی افزود: امتیاز کسب شده از سوی هیأت ورزش های همگانی استان های قزوین، ایلام، کردستان، قم، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، لرستان و بوشهر در این ارزیابی به ترتیب ۶۹۹، ۶۷۱، ۶۰۶، ۵۹۳، ۵۸۸، ۵۷۲، ۵۶۶، ۵۴۰، ۵۲۶ و ۴۶۶ بوده است.  

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha