۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83892013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق جان سارق را در قصرشیرین گرفت

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83892013
 برق جان سارق را در قصرشیرین گرفت

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: برق جان سارق سیم برق را در حین سرقت در منطقه نفت شهر از توابع این شهرستان گرفت.

سرهنگ محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کسب اطلاع ماموران و تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد برق گرفتگی در منطقه نفت شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، فردی که به منظور سرقت کابل برق از تیر چراغ برق بالا رفته بود به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: جسد این فرد برای تحقیقات تکمیلی و اعلام نظریه دقیق، به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.

وی از مردم خواست تا با پلیس انتظامی همکاری و مساعدت داشته باشند و ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در صورت مشاهده اعمال مجرمانه از سوی برخی افراد گزارش خود را از طریق تماس با شماره تلفن های ۱۹۷ و ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که بخش سومار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع است و با کشور عراق ۸۶ کیلومتر مرز دارد که این بخش دارای ۲ شهر سومار و نفت شهر و ۱۳ روستا است.

سرخط اخبار استان‌ها