امام‌جمعه آستارا افزایش حضور مسئولان در نمازجمعه را خواستار شد

آستارا - ایرنا - امام‌جمعه بندر مرزی آستارا گفت: نمازجمعه این شهرستان از آئین‌های عبادی و سیاسی باشکوه در استان گیلان است و مسئولان و مدیران با حضور پر رنگ در آن، الگویی برای شهروندان و گردشگران باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز یکشنبه به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا اظهار کرد: از همه انتظار دارم نماز جمعه را جدی بگیرند و حضور پررنگ مسئولان در این آئین عبادی و سیاسی، موجب انگیزش دیگران برای شرکت در آن می شود.

وی ادامه داد: هر کس به تناسب نیازهای معنوی خود در نماز جمعه حضور می یابد و من نیز بر حسب احتیاجات معنوی خود در آن حاضر می شوم تا آن نیازها را برآورده کنم.

وی تبعیت از نماینده ولی فقیه در استان و حفظ حرمت و جایگاه ایشان را وظیفه همگانی دانست و نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی و سنگری محکم در برابر هجمه های بیگانگان توصیف کرد.

امام جمعه آستارا گفت: باید با اطاعت از رهبری، دین خودمان را به ولایت فقیه ادا کنیم و در صیانت و حراست از ارزش ها و آرمان ها پیشگام باشیم.

محمد داداش زاده اصل رئیس ستاد اقامه نماز جمعه آستارا نیز همکاری اعضای ستاد در جمع آوری کمک های خیران و توزیع آنها به نیازمندان را از فعالیت های درخشان این ستاد اعلام کرد.

وی گفت: فعالیت ستاد نماز جمعه آستارا در بخش های عمرانی و فرهنگی چشمگیر است و کمیته های مختلفی در زیرمجموعه ستاد، برای ترویج شعائر و ارزش های اسلامی فعالیت می کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و برخی گردشگران داخلی و خارجی نیز در آئین های نماز جمعه آن شرکت می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha