۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 83881984
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان در همدان سرمایه‌گذاری شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سه ماهه نخست امسال هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری و ۱.۳ برابر از تعهدات ایجاد اشتغال، در این دوره زمانی محقق شد.

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه اعضای کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان افزود: در سه ماهه اول امسال موفق به ایجاد ۶ هزار و ۶۳۰ شغل جدید شدیم.

استاندار همدان اضافه کرد: این در حالی است که طبق برنامه راهبردی و عملیاتی تدوین شده در استان، چهار هزار و ۶۳۰ شغل جدید پیش بینی شده بود.

شاهرخی یادآور شد: در حوزه سرمایه گذاری نیز طبق تهعدی که در سند راهبردی و عملیاتی استان ایجاد شده بود، باید پنج هزار و ۴۴۶ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شود که تا کنون با همکاری دستگاه‌های اجرایی هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان جذب سرمایه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان که نیازهای ضروری کشور را در چنین شرایطی تامین می‌کنند در اولویت سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

شاهرخی تاکید کرد: ما با تمام امکانات و ظرفیت‌های استان به دنبال تحقق مفاد برنامه های راهبردی و عملیاتی توسعه استان هستیم.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: برای مشاغل آسیب‌دیده از بیماری کرونا ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه، در نظر گرفته شده است که توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

شاهرخی افزود: مهلت نامنویسی در سامانه کارابرای مشاغل آسیب دیده تا پنجم مردادماه تمدید شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha