۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 83860009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توطئه عملیات بزرگ تروریستی در کراچی پاکستان خنثی شد

اسلام‌آباد - ایرنا - تنها با گذشت بیست روز از حمله تروریستی به مرکز بورس پاکستان در شهر «کراچی»، قلب اقتصادی این کشور، پلیس پاکستان از بازداشت ۶ نفر مرتبط با این حمله و همچنین خنثی کردن توطئه عملیات بزرگ تروریست‌ها در کراچی خبر داد.

به گزارش رسانه‌های پاکستان، پلیس کراچی امروز (شنبه) یک گروه غیرقانونی را در این شهر متلاشی کرد و ۶ نفر از اعضای این آن را قبل از اجرای عملیات بزرگ تروریستی در شهر کراچی بازداشت کرد. 

براساس این گزارش، نیروهای امنیتی با یورش به مخفی گاه این عناصر ضمن کشف مقدار زیادی اسلحه، کمربندهای انتحاری و مهمات، توانستند توطئه تروریست‌ها برای انجام عملیات خرابکارنه در کراچی را خنثی کنند.

مقام های  پاکستانی گفتند: ۶ تروریست بازداشت شده در حال نهایی کردن نقشه حمله به مناطق نظامی و غیرنظامی در شهر کراچی بودند که قبل از هرگونه اقدام، بازداشت شدند.

به گفته آنان، تروریست‌ها در حمله روز نهم تیرماه امسال به مرکز بورس پاکستان در کراچی نیز دست داشته و آنان برای این عملیات از سرویس جاسوسی خارجی پشتیبانی شده‌اند.

حمله روز ۹ تیرماه به بازار بورس در شهر «کراچی» هشت کشته برجای گذاشت. نیروهای امنیتی پاکستان موفق به کشتن چهار مهاجم اصلی این عملیات شدند.

چهار نفر از جمله سه نفر از نیروهای محافظ بازار بورس کراچی نیز در پی تبادل آتش با تروریست‌ها جان باختند.

منابع خبری گفتند: گروه تروریستی ارتش آزادی‌بخش بلوچ مسؤولیت این حمله را برعهده گرفت. 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha