۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 83854178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتوبوس با یک تن برنج قاچاق در بیرجند متوقف شد

۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83854178
اتوبوس با یک تن برنج قاچاق در بیرجند متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: یک تن برنج خارجی قاچاق در بازرسی از اتوبوس مسافربری در این شهرستان کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک اتوبوس مسافربری در محور بیرجند - سربیشه، گشت خودرویی پاسگاه باقران برای بررسی موضوع اعزام شد.

وی افزود: ماموران گشت پاسگاه باقران اتوبوس مسافربری را در محور اصلی بیرجند به سربیشه مشاهده و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو یک تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و مراتب برای سیر مراحل قانونی به اطلاع مقام قضایی رسید.

کشف ۸۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در نهبندان 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۸۸ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد.  

سرهنگ احسان رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، ۸۸ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را که به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود،  کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش ۳۰۹ میلیون ریالی محموله قاچاق تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha