۱۸۳میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کرمانشاه اختصاص یافت

کرمانشاه- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال جاری ۱۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار قرض الحسنه بانکی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد کرمانشاه اختصاص یافته و تاکنون با انعقاد قرارداد همکاری با بانک‌های ملی، مسکن، کشاورزی و توسعه تعاون تمهیدات لازم برای جذب بیش از ۸۰ میلیارد تومان اتخاذ شده است.

«محسن رخصی» روز دوشنبه به ایرنا افزود: تا پایان سال با احتساب تسهیلات تامین شده از محل بانک های عامل و صندوق امداد ولایت بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان وام به مددجویان اختصاص داه می شود.

او ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال با جذب اعتبارات تمامی بانک های عامل و از محل منابع امدادی برای ۶ هزار مددجو جویای کار استان شغل پایدار ایجاد شود.

رخصی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از وام های اشتغال پرداختی به خانوارهای مددجو از محل اعتبارات بانک های عامل تامین می شود، گفت: پیش بینی شده امسال بیش از ۱۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بانکی برای ایجاد اشتغال به مددجویان کرمانشاهی جذب و اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه این نهاد به منظور جذب حداکثری اعتبارات با بانک های عامل رایزنی کرده و قرارداد همکاری منعقد کرده عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون جلساتی با مدیران بانک های ملی، مسکن، کشاورزی و توسعه تعاون برگزار شده است.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه ۸۰ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۸۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha