مردم محلات بیش ازیک میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

خمین - ایرنا - مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان محلات گفت: مردم این شهرستان در در سه ماه نخست امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کمک مالی برای بازسازی عتبات‌عالیات اهدا کردند.

«محمد نجفی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۴۷ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت غیرنقدی و اهدای طلا و جواهرات بوده است.
وی اظهار داشت: سهم امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات در جمع‌آوری کمک‌های مردمی سه میلیارد ریال است. 

نجفی تصریح کرد: هشت هزار ماسک، یک‌هزار لیتر الکل و ۴۰ هزار دستکش ی‌کبار مصرف از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات به‌منظور مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان محلات بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم نیز در ماه مبارک رمضان از سوی  این ستاد و موکب احباب الرضا(ع) پخت و بین بیماران مبتلا به کرونا و نیازمندان توزیع شد که هزینه تهیه این وعده های غذا با مشارکت خیران تامین شد.
وی اضافه کرد: ۱۰ هزار و ۵۰۰ وعده غذای نیز در ماه مبارک رمضان از سوی موکب نهرالطیف تهیه و بین بیماران مبتلا به بیماری کرونا و سالمندان در محلات توزیع شد.
 مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان محلات گفت: این موکب ۳۰۰ سبد کالا شامل اقلام غذایی خشک به ارزش ریالی هر سبد سه میلیون ریال  بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
نجفی ادامه داد: ۳۳۰ سبد کالا به ارزش ریالی هر سبد چهار میلیون ریال از سوی موکب احباب الرضا(ع) تهیه و در مناطق رورستایی محروم در خرمشهر توزیع شد. 
وی افزود : این موکب به‌منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا ۶ هزار ماسک تولید و در مناطق مختلف شهری و روستایی محلات توزیع کرد.

شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha