کمکهای مردم محلات به بازسازی عتبات ۲۵ درصد از سهم تعیین شده فراتر رفت

خمین - ایرنا - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات گفت: مردم این شهرستان سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به بازسازی اماکن مقدس کمک نقدی کردند که این مبلغ ۲۵ درصد بیشتر از سهم تعیین شده برای سال جاری است.

«محمد نجفی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سهم امسال  ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات در جمع آوری کمکهای مردمی سه میلیارد ریال تعیین شده بود که رقم جمع آوری شده بیش از این مبلغ است.

وی بابیان اینکه مردم دوستدار اهل بیت(ع) در محلات ۱۰۰ میلیون ریال طلا و جواهرات نیز برای بازسازی عتبات کمک کردند، اظهار داشت: ۹۰ درصد از کمکهای جمع آوری شده مربوط به تهیه سیمان برای توسعه حرم امام حسین(ع) و ساخت صحن عقیله بنی هاشم است که در قالب طرح هر ایرانی- یک کیسه سیمان محقق شده است.
نجفی  از توزیع ۲ هزار ماسک بین هیاتهای مذهبی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات به‌ منظور مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت:  ۱۶ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم نیز در  این ماه بین بیماران مبتلا به کرونا و نیازمندان توزیع شد که هزینه تهیه آن با مشارکت خیران تامین شد.
وی اضافه کرد: ۱۱ هزار وعده غذای نیز در ماه محرم از سوی موکب نهرالطیف تهیه و بین سالمندان در محلات توزیع شد و این موکب ۳۸۰ سبد کالا شامل اقلام غذایی خشک به ارزش ریالی هر سبد سه میلیون ریال در مرحله دوم اجرای رزمایش کمک مومنانه در اختیار نیازمندان قرار داد.
نجفی ادامه داد: ۷۰۰ سبد کالا به ارزش  ۲۸۰ میلیون ریال نیز از سوی موکب احباب‌الرضا(ع) تهیه و در مناطق رورستایی محروم در خرمشهر توزیع شد.  
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و قطب تولید سنگ نمای کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha