فرصت برابر آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق مرزی با طرح آبا

تهران- ایرنا- سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از طریق آموزش الکترونیکی و از راه دور با عنوان آشتی با آموزش (آبا) با جامعه نیکوکاری ابرار تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: طرح آشتی با آموزش (آبا)، پایه گذاری بستر مناسبی برای ایجاد فرصت برابر آموزشی است.

مجتبی زینی وند ارتقای میزان پوشش تحصیلی بازماندگان از تحصیل را یکی از مشکلات و دغدغه های مدیران آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: توجه به موضوع بازماندگان از تحصیل، مسئولیت اجتماعی و اعتقادی همه ما است و با توجه به شرایط کنونی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند، بازگرداندن هر یک نفر به چرخه آموزش، بسیار ارزشمند است.

وی تلاش های خیرین را در عرصه های مختلف مهم دانست و گفت: در اجرای طرح آبا نیز نقش خیرین دلسوز و علاقمند بسیار موثر است و با کمک آنان این طرح موفق خواهد شد.

علی اصغر خامنوی خیابانی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار نیز در این نشست با اشاره به تاریخچه خیریه گفت: این خیریه با عضویت جمعی از فعالان اقتصادی در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از شاخه های اصلی فعالیت وی، حمایت تحصیلی از دانش آموزان دبیرستانی مناطق روستایی است که تامین هزینه های تحصیل آنان را در برخی از استان ها به عهده دارد.

این تفاهم نامه همکاری امروز سه شنبه بین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و جامعه نیکوکاری ابرار با امضای مجتبی زینی وند رییس سازمان و علی اصغر خامنوی خیابانی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار منعقد شد.

رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجار ، گودرز شاهمرادی مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور و سهیل وطن دوست مدیرعامل بنیاد توسعه فناوری نیز در مراسم امضای تفاهم نامه حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha