پیش‌بینی راه‌حل جایگزین برای دریافت کارت آزمون نهایی/دریافت کارت تا یک ساعت قبل از آزمون

تهران- ایرنا- رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد: دانش آموزان برای شرکت در آزمون‌های نهایی نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند، اگر دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه را دریافت کند، راه‌حل جایگزین برای احراز هویت پیش‌بینی شده است

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، محسن زارعی درباره نگرانی نسبت به امکان عدم دریافت کارت ورود به جلسه توضیح داد: دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون های نهایی، نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند. اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند، راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.

به گفته وی، امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل آزمون وجود دارد؛ بنابراین دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند.

وی افزود در صورت نیاز، امکان و راه حل جایگزین برای احراز هویت و ورود دانش آموزان برای ورود به حوزه امتحانات وجود دارد و دانش آموزان بدون نگرانی برای آزمون آماده شوند.

زارعی همچنین گفت: امکان دریافت آدرس محل حوزه امتحانات از طریق مدرسه و واحدهای سنجش مناطق وجود دارد. اگر دانش آموزی به هر دلیلی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند، امکان احراز هویت با کارت شناسایی معتبر وجود دارد.

به گزارش ایرنا، هرچند که آموزش و پرورش پیشتر اعلام کرده بود دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون‌های نهایی از شب چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت برای دریافت کارت‌های ورود به جلسه امتحان اقدام کنند اما این فرآیند به دلیل مشکلات فنی در سامانه امکان پذیر نشد و این موضوع منجر به نگرانی دانش آموزان و خانواده‌ها شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha