جهاد دانشگاهی از شرکت‌های فناور حمایت می‌کند

تهران- ایرنا- مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) با همکاری پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از پروژه‌های توسعه محصول شرکت­‌های فناور تحت حمایت رویش یا شرکت‌های متقاضی پذیرش در این مرکز رشد در قالب اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول (گرنت رشد) حمایت می‌کند.

جهاد دانشگاهی امروز - یکشنبه-  در فراخوانی اعلام کرد: با توجه به عضویت مرکز در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) و با توجه به سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص شبکه تاد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز توجه به نقش شبکه در توسعه کارآفرینی دانایی محور، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از پروژه‌­های توسعه محصول شرکت‌­های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه تاد در قالب "اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول (گرنت رشد)" حمایت می­‌کند.

گرنت رشد حمایت مالی است که با همکاری پارک فاوا و مرکز رشد رویش، به شرکت های دوره رشد مستقر در مراکز عضو شبکه تاد تعلق می گیرد. صرفا شرکت های فناور مستقر و یا متقاضی استقرار در مراکز عضو شبکه که دارای حداقل محصول پذیرفتنی (MVP) در پروژه مورد درخواست باشند، می­‌توانند متقاضی این گرنت شوند. منظور از MVP، نمونه‌ای از خدمت یا محصول است که کارکرد اصلی و پایه ای محصول نهایی را ارایه می‌­کند، اما نه دارای تمامی مشخصات نهایی محصول است و نه قابل تولید انبوه یا آزمایشگاهی است.

 شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال، بستری مناسب برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش است و متشکل از پارک­‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها است که در ارتقای سطح فعالیت­ ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال همکاری می‌­کنند.

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات( فاوا) ضمن عضویت در شبکه تاد، مسوولیت راهبری این شبکه را نیز بر عهده دارد. اعضای این شبکه در حال حاضر پارک‌های علم و فناوری سمنان، آذربایجان شرقی، استان مرکزی و فارس و مرکز رشد رویش هستند.

 بنابراین از تمامی تیم های مستقر و یا متقاضی استقرار در مرکز رشد رویش، دعوت می شود تا نسبت به تکمیل کاربرگ‌ها و ارسال اطلاعات خود از طریق وب سایت مرکز رشد رویش اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha