۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 83833880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات مواد مخدر در جیرفت ۲۴ درصد افزایش یافت

۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
کد خبر: 83833880
کشفیات مواد مخدر در جیرفت ۲۴ درصد افزایش یافت

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲ تُن انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ رضا محمد رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون پلیس جیرفت با اجرای طرح‌های مقابله با سوداگران مرگ و برخورد جدی با عوامل خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر ۲ هزار و ۷۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کرد.
وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و ۸۵ نفر خرده فروش و ۵۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی جیرفت ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از آحاد جامعه خواست: در صورت مشاهده توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مهم‌ترین دستگاه مقابله‌ای کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر است گفت: نیروی انتظامی شهرستان جیرفت برای حفظ امنیت مردم، ۴۷ شهید والامقام تقدیم کرده است.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.  

سرخط اخبار استان‌ها