۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83832107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف‌گذاری کمیته امداد زنجان برای ایجاد سه هزارو۹۵۰ شغل در سال جاری

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده، امسال سه هزارو ۹۵۰ فرصت شغلی جدید با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در این استان ایجاد می‌شود.

هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد در بخش‌های مختلف توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: راهبرد کمیته امداد استان زنجان ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و خروج توانمند آنان از برنامه‌های حمایتی است.

وی اظهار داشت: سال گذشته سه هزارو ۶۹۵ فرصت شغلی با تسهیلات بیش از ۸۷ میلیارد تومان برای مددجویان در استان زنجان ایجاد شد.

صفری، تهیه مسکن و سرپناه را یکی دیگر از اقدامات مورد توجه برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: سال گذشته برای احداث، خرید و تعمیرات، ۲ هزارو ۲۳۴ مورد خدمت در حوزه مسکن به ارزش ۱۵میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و افزود: در این حوزه بیش از پنج هزار نفر از برنامه اردوهای مختلف سفر به عتبات عالیات، اعزام به مشهد، قم و جمکران، سفرهای علمی، فرهنگی و تفریحی بهره‌مند شدند.

صفری به ارائه بیش از ۲۲ هزار مورد آموزش مددجویان در استان اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها در راستای مهارت‌های زندگی، سبک زندگی دینی، تاب‌آوری و کنترل خشم و اضطراب و بیشتر در محل زندگی افراد ارائه شد.

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha