۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 83830620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ تن کلزا به صورت تضمینی در بروجرد خریداری می‌شود

بروجرد – ایرنا – رییس تعاون روستایی بروجرد گفت: برداشت کلزا در شهرستان بروجرد آغاز شده و امسال بیش از ۳۰۰ تن به صورت تضمینی خریداری می شود.

محمد حسن نوابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ریزی های لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و کلزا انجام شده و مراکزی برای خرید تضمینی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: خرید تضمینی کلزا از چند روز پیش آغاز شده و تاکنون ۳۰ تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان بروجردی به قیمت هر کیلوگرم ۴۰۰ و ۶۶ هزار ریال خریداری شده است.

نوابی بیان کرد: امسال حدود ۳۰۰ تن کلزا به صورت تضمینی خریداری می شود که به نظر می رسد میزان خرید تضمینی این محصول نسبت به سال گذشته تغییری نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پارسال هر کیلوگرم کلزا ۳۴ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شد، اضافه کرد: برداشت کلزا در شهرستان اواخر مردادماه به پایان می رسد.

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد ادامه داد: کلزا مانند گندم خود مصرفی ندارد و کشاورزان معمولا همه محصول برداشت شده را تحویل می دهند.

با اشاره به خرید تضمینی گندم افزود: برداشت گندم در بروجرد هنوز آغاز نشده اما ۶ مرکز برای خرید در نظر گرفته شده که سه مرکز توسط تعاون روستایی و سه مرکز دیگر برای خرید گندم مهیا شده است.

نوابی اظهار داشت: برداشت گندم طی روزهای آینده آغاز می شود و تا اواخر تابستان ادامه دارد که پیش بینی می شود حدود ۴۰ هزار تن گندم برداشت شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha