اختتامیه پویش بزرگ دانشجویی ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت:‌ اختتامیه پویش بزرگ دانشجویی درخانه بمانیم، دهم تیر ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه سازمان امور دانشجویان، منصوره سادات صادقی اظهار داشت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا دو پویش شامل مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپین دانشجوبی در خانه بمانیم برگزار کرد.

اختتامیه مسابقه ترم کرونایی ۱۰ خرداد ماه با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران با انتخاب ۲۲ اثر برگزار شد و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم ۱۰ تیرماه با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود.

مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان افزود: کمپین بزرگ دانشجویی از ۶ فروردین ماه آغاز شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. همچنین بیش از ۲۰۰ مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.

 مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در دوران قرنطینه، کارگاه‌های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار شد و بیش از ۱۰ هزار دانشجو در کل کشور در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

صادقی تاکید کرد: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از نخستین روزهای شیوع کرونا، آگاهی بخشی و راهنمایی به دانشجویان و همچنین ابلاغ پروتکل های بهداشتی را دنبال کرد و تا زمان اعلام وضعیت سفید در کشور به فعالیت های خود در این حوزه ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha